Kampania Reklamowa Google Ads
To jedno z najskuteczniejszych narzędzi promocji a właściwie podniesienia sprzedaży produktu/usługi. Za jej pomocą docieramy do tych Klientów, którzy w danej chwili wyszukują frazy związane z Waszym produktem i są Waszym potencjalnym Klientem, który jest właśnie gotów zakupić Wasz produkt lub usługę. Google skieruje ich prosto na Waszą stronę w momencie, gdy On szuka produktu do w celu jego zakupienia!
Pozycjonowanie SEO
wymaga czasu. Kampania reklamowa jest szybsza. Jeżeli zależy Ci na czasie proponujemy wyświetlanie rekalm Google Ads (dawniej Adwords). Wówczas efekty kampanii reklamowej odczujesz i zobaczysz natychmiast.
Linki sponsorowane to reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google, wyświetlane nad i pod organicznymi wynikami wyszukiwania. To jedna z najbardziej skutecznych form reklamy online rozliczana w modelu PPC (Pay Per Click).
Wyświetlenie reklamy następuje po wpisaniu przez użytkownika w wyszukiwarkę odpowiedniego słowa kluczowego np. “Kampania reklamowa Tomaszów Maz.” wybranego przez reklamodawcę. Kliknięcie w reklamę prowadzi użytkownika do strony www z ofertą.
Odpowiednie ustawienie Kampanii Google Ads umożliwia precyzyjne dotarcie do tych osób, które w danej chwili wyszukują frazy związane z ofertą reklamodawcy. Dodatkowo reklama w wyszukiwarce może być kierowana do osób o określonej płci i wieku, znajdujących się w wybranej lokalizacji oraz w wybranych dniach tygodnia lub godzinach.
Kampanie Reklamowe prowadzone przez TITTLE.pl
Koszt pozyskania Klienta to skutek wyświetleń reklamy w Google, kliknięć internautów i ich wejścia na stronę docelową. Część z nich pozostaje na stronie dłużej a jakaś ich niewielka część decyduje się na kontakt z firmą w celu omówienia zakupu towaru/usługi. I tylko część z nich sfinalizuje zakup.
Budżet na kampanię / ilość zakupów = koszt pozyskania jednego Klienta
Ale przecież poza tym wydatkiem na Kampanię i pozyskaaniem Klient, ktory zakupi usługę, Reklamodawca osiąga jeszcze inne korzyści przy okazji. Ilość wyświetleń jego marki w Google oraz ilość wejść na stronę spowoduje niewątpliwie podniesienie pozycji w Google. Efektem ubocznym Kampanii jest więc SEO – pozycjonowanie strony.
Dwa poniższe raporty pokazują dwie Kampanie reklamowe prowadzone przez TITTLE.pl