Panel Klienta na TITTLE.pl

Panel Klienta na TITTLE.pl  

https://tittle.pl/panel/clientarea.php

 Reset hasła.

W celu zresetowania hasła wystarczy na stronie https://tittle.pl/panel/pwreset.php wpisać adres e-mail przypisany do Państwa konta w celu wygereowania nowego hasła dostepowego do Panelu Klienta. 

Po zalogowaniu się do Panelu Klienta uzyskujemy dostęp do zarządzania wszystkimi usługami TITTLE.pl, do domen, płatności, faktur (np. poczta, ftp), w tym również na poziomie administracyjnym do panelu Direct Admin.


Login do Panelu Klienta to adres e-mail podany przy zakładaniu konta na TITTLE.pl. W przypadku jego zagubienia jest opcja resetowania hasła dostępna ze strony logowania: https://tittle.pl/panel/pwreset.php


Panel Klienta TITTLE.pl
  • 2 Użytkowników uważa ta odpowiedź za użyteczną
Czy odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Jak uzyskać dostęp do bazy danych MySQL z zewnątrz?

Domyślnie bazy danych nie są skonfigurowane do akceptowania połączeń z zewnątrz, ale użytkownik...

Logowanie do Direct Admin (zarządzanie hostingiem)

Po zalogowaniu się do Direct Admin uzyskujemy pełny dostęp do zarządzania kontem, stronami,...

FTP - konfiguracja połaczenia

FTP - File Transfer protocol W Total Commander wpisujemy:HOST:   ftp.domena.pl LOGIN:  login jest...

Wejście na adres domeny zaraz po rejestracji domeny

Od momentu rejestracji domeny musi upłynąć od 3 do 24 godzin, by nazwa domeny została...

Konfiguracja poczty

Konfiguracja poczty: dla serwera poczty POP:    port 110dla serwera poczty IMAP:  port 143Nazwa...