Problem z wysyłką - blokowanie u odbiorcy

Sprawdzenie serwera TITTLE.pl (adres IP serwera TITTLE.pl - 5.187.49.124) pod kątem obecności na listach spammerów:

http://www.anti-abuse.org/multi-rbl-check-results/?host=5.187.49.124
SPAMHAUSE: https://www.spamhaus.org/query/ip/5.187.49.124
DNSBL:  http://www.dnsbl.info/dnsbl-database-check.php   Wpisać adres: 5.187.49.124
Barracuda (BRBL)   
http://www.barracudacentral.org/lookups  
SORBS.net     http://www.sorbs.net/lookup.shtml?5.187.49.124

Wypisanie adresu IP/domeny z czarnej listy: 

Rozwiązaniem problemu byłoby również działanie ze strony odbiorcy, któremu jego serwer blokuje Wasze wiadomości.

W tym celu odbiorca powinien dodać Waszą domenę do białej listy np *@domena.pl

Listy RBL stosowane w nazwa.pl: http://pomoc.nazwa.pl/baza-wiedzy/narzedzia/activeadmin/filtr-antyspamowy/ustawienia-indywidualne-filtru-antyspamowego-listy-rbl/

Sprawdź swój nr IP (komputer, na którym obecnie pracujesz): 

https://tittle.pl/panel/knowledgebase/54/Sprawd%C5%BA-swoj-IP.html

  • 2 Użytkowników uważa ta odpowiedź za użyteczną
Czy odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Sprawdzenie skrzynki pocztowej

https://verify-email.orghttps://www.mailtester.com/email-list-verification/ https://mxtoolbox.com

Test DNS

Sprawdzenie dostępności domeny (propagacji nazwy domeny)...

Certyfikat SSL - sprawdzenie

W celu sprawdzenia, czy certyfikat SSL jest zainstalowany w domenie, można uzyć zewnętrznego...

Testy strony www

Prędkość ładowania strony...

Sprawdź swój IP

Twój adres IP:  https://pl.wizcase.com/tools/whats-my-ip/   Twój komputer (telefon), na którym...