Problem z wysyłką - blokowanie u odbiorcy

Sprawdzenie serwera TITTLE.pl (adres IP serwera TITTLE.pl - 5.187.49.124) pod kątem obecności na listach spammerów:

http://www.anti-abuse.org/multi-rbl-check-results/?host=5.187.49.124
SPAMHAUSE: https://www.spamhaus.org/query/ip/5.187.49.124
DNSBL:  http://www.dnsbl.info/dnsbl-database-check.php   Wpisać adres: 5.187.49.124
Barracuda (BRBL)   
http://www.barracudacentral.org/lookups  
SORBS.net     http://www.sorbs.net/lookup.shtml?5.187.49.124

Wypisanie adresu IP/domeny z czarnej listy: 

Rozwiązaniem problemu byłoby również działanie ze strony odbiorcy, któremu jego serwer blokuje Wasze wiadomości.

W tym celu odbiorca powinien dodać Waszą domenę do białej listy np *@domena.pl

 

Podobne tematy:

Sprawdź swój nr IP (komputer, na którym obecnie pracujesz): https://tittle.pl/panel/knowledgebase/54/Sprawd%C5%BA-swoj-IP.html

  • 2 Użytkowników uważa ta odpowiedź za użyteczną
Czy odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Sprawdzenie skrzynki pocztowej ODBIORCY

Grupa 1. Sprawdzenie adresu skrzynki - czy istnieje, czy można dostarczyć wiadomosć...

Test DNS

Sprawdzenie dostępności domeny (propagacji nazwy domeny) https://dnschecker.org/#A/...

Certyfikat SSL - sprawdzenie

W celu sprawdzenia, czy certyfikat SSL jest zainstalowany w domenie, można uzyć zewnętrznego...

Testy strony www

Prędkość ładowania strony...

Zdalna Pomoc, zdalny pulpit - AnyDesk

Zdalnej Pomocy udzielamy z użyciem problemu AnyDesk Pobierz i zainstaluj program  AnyDesk ze...