Strona główna portalu > Baza wiedzy > 8. TESTY - narzędzia > Problem z wysyłką - blokowanie u odbiorcy


Problem z wysyłką - blokowanie u odbiorcy




Sprawdzenie serwera TITTLE.pl (adres IP serwera TITTLE.pl - 5.187.49.124pod kątem obecności na listach spammerów:

http://www.anti-abuse.org/multi-rbl-check-results/?host=5.187.49.124
Barracuda (BRBL)   http://www.barracudacentral.org/lookups  
SORBS.net     http://www.sorbs.net/lookup.shtml?5.187.49.124
https://www.spamhaus.org/lookup/

Wypisanie adresu IP/domeny z czarnej listy: 
Sprawdzenie domeny: 

Rozwiązaniem problemu byłoby działanie ze strony odbiorcy, któremu jego serwer blokuje Wasze wiadomości.

W tym celu odbiorca powinien dodać Waszą domenę do białej listy np *@domena.pl

Listy RBL stosowane w nazwa.pl: http://pomoc.nazwa.pl/baza-wiedzy/narzedzia/activeadmin/filtr-antyspamowy/ustawienia-indywidualne-filtru-antyspamowego-listy-rbl/

 



Czy odpowiedź była pomocna?

Dodaj do ulubionych Dodaj do ulubionych    Wydrukuj ten artykuł Wydrukuj ten artykuł

Przeczytaj również
Test DNS (Zobacz: 758)