Strona główna portalu > Baza wiedzy > TESTY - narzędzia > Problem z wysyłką - blokowanie u odbiorcy


Problem z wysyłką - blokowanie u odbiorcy




Sprawdzenie serwera TITTLE.pl pod kątem obecności na listach spammerów: http://www.anti-abuse.org/multi-rbl-check-results/?host=193.70.95.57

Listy RBL uzywane przez nazwa.pl:
http://pomoc.nazwa.pl/baza-wiedzy/narzedzia/activeadmin/filtr-antyspamowy/ustawienia-indywidualne-filtru-antyspamowego-listy-rbl/

(adres IP serwera TITTLE.pl to 193.70.95.57 )


Rozwiązaniem problemu byłoby działanie ze strony odbiorcy, któremu jego serwer (na nazwa.pl) blokuje Wasze wiadomości.

W tym celu odbiorca powinien dodać Waszą domenę do białej listy np *@domena.pl

Procedura dodania domeny do białej listy jest opisana jest tutaj:

http://pomoc.nazwa.pl/baza-wiedzy/narzedzia/activeadmin/filtr-antyspamowy/ustawienia-indywidualne-filtru-antyspamowego-biala-i-czarna-lista/



Czy odpowiedź była pomocna?

Dodaj do ulubionych Dodaj do ulubionych    Wydrukuj ten artykuł Wydrukuj ten artykuł

Przeczytaj również
Test DNS (Zobacz: 666)