Strona główna portalu > Baza wiedzy > 1. OGÓLNE > System zgłoszeń


System zgłoszeń




Hosting TITTLE.pl wyposażony jest w system zgłoszeń (dostępny dla zalogowanych) Pomoc > Nowe zgłoszenie 
Zaletą tego sposobu komunikacji jest to, że historia rozmów jest dostępna zawsze w Panelu Klienta. Odpowiedzi napisane via mail, bezpośrednio z programu pocztowego, automatycznie są dopisywane do historii zgłoszeń, zachowana jest więc ciągłość korespondencji. 
Nowe zgłoszenie: https://tittle.pl/panel/submitticket.php?step=2&deptid=1
Historia zgłoszeń: https://tittle.pl/panel/supporttickets.php

Czy odpowiedź była pomocna?

Dodaj do ulubionych Dodaj do ulubionych    Wydrukuj ten artykuł Wydrukuj ten artykuł

Przeczytaj również
Polityka Prywatności (Zobacz: 778)
Ciasteczka (cookies) (Zobacz: 895)
Kompresja gzip (Zobacz: 890)