System Zgłoszeń

Utwórz nowe zgłoszenie w naszym Systemie Zgłoszeń. Zgłoszenie można utworzyć w Panelu Klienta. Zaletą tego sposobu komunikacji jest to, że historia rozmów jest dostępna zawsze w Panelu Klienta. Odpowiedzi napisane przez mail, bezpośrednio z programu pocztowego, automatycznie są dopisywane do historii zgłoszeń w Panelu Klienta, dzięki czemu zachowana jest  ciągłość korespondencji. 

Bezpośredni link do Utworzenia Zgłoszenia  jest dostępny na stronie głównej w zakładce POMOC > Utwórz Nowe Zgłoszenie 

Utwórz nowe zgłoszenie: https://tittle.pl/panel/submitticket.php?step=2&deptid=1

Historia zgłoszeń: https://tittle.pl/panel/supporttickets.php

  • 2 Użytkowników uważa ta odpowiedź za użyteczną
Czy odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Zdalna Pomoc, zdalny pulpit - AnyDesk

Zdalnej Pomocy udzielamy z użyciem programów AnyDesk, TeamViewer oraz innych narzędzi. Przygotuj...