Wszystko co wychodzi z systemu - proformy, faktury, korespondencje, hasła etc - wszystko wychodzi na adres emalia jaki został podany w profilu Klienta. W razie potrzeby zmiany adresu email na który ma przychodzić korespondencja z systemu TITTLE.pl wystarczy zalogować się na konto i w profilu zmienić adres e-mail na nowy.
Powiadomienia o nadchodzących płatnościach wraz z fakturą Proforma są wysyłane na adres email konta Użytkownika w postaci załącznika pdf. Ponadto wszystkie faktury są zawsze dostępne w Panelu Klienta https://tittle.pl/panel/clientarea.php?action=invoices
Wszystkie wiadomości (powiadomienia) są zawsze dostępne w Panelu Klienta https://tittle.pl/panel/clientarea.php?action=emails
Po kliknięciu w numer faktury lub w "Zobacz fakturę" można ją pobrać jako PDF klikając w "Pobierz fakturę".
Płatność można dokonać przelewem na dane podane w wiadomości i na fakturze, lub przez bramkę płatności - opcja ta jest dostępna po zalogowaniu do Panelu Klienta, poprzez wejście w fakturę (Do zapłaty) i po kliknięciu na fakturze odpowiedniego przycisku . W tym drugim przypadku faktura jako opłacona, do zaksięgowania, zostanie wysłana automatycznie natychmiast po zakończeniu płatności.