Faktura jest dostępna w Panelu Klienta. Zmiana adresu email dla przychodzących faktur.

Wszystko co wychodzi z systemu - proformy, faktury, korespondencje, hasła etc - wszystko wychodzi na adres emalia jaki został podany w profilu Klienta. W razie potrzeby zmiany adresu email na który ma przychodzić korespondencja z systemu TITTLE.pl wystarczy zalogować się na konto i w profilu zmienić adres e-mail  na nowy.

Powiadomienia o nadchodzących płatnościach wraz z fakturą Proforma są wysyłane na adres email konta Użytkownika w postaci załącznika pdf. Ponadto wszystkie faktury są zawsze dostępne w Panelu Klienta https://tittle.pl/panel/clientarea.php?action=invoices  

Wszystkie wiadomości (powiadomienia) są zawsze dostępne w Panelu Klienta https://tittle.pl/panel/clientarea.php?action=emails 

Po kliknięciu w numer faktury lub w "Zobacz fakturę" można ją pobrać jako PDF klikając w "Pobierz fakturę".

 

 

Płatność można dokonać przelewem na dane podane w wiadomości i na fakturze, lub przez bramkę płatności - opcja ta jest dostępna po zalogowaniu do Panelu Klienta, poprzez wejście w fakturę (Do zapłaty) i po kliknięciu na fakturze odpowiedniego przycisku . W tym drugim przypadku faktura jako opłacona, do zaksięgowania, zostanie wysłana automatycznie natychmiast po zakończeniu płatności.

  • 2 Użytkowników uważa ta odpowiedź za użyteczną
Czy odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Zmiana danych na fakturze

W celu zmiany danych na fakturze należy zalogować się do swojego konta w Panelu Klienta  i wpisać...

Płatność błyskawiczna - bramka płatności TPAY.com

Opłacenie usługi za pomocą bramki płatności TPAY.com to szybki sposób na przedłużenie usług i...